Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Τα γυαλιά της διαφορετικότητας


Εγώ δεν είμαι εγώ. Είμαι κείνος που προχωράει στο πλάι μου, και δεν τον βλέπω! [Juan Ramon Himenez]

Μέσα από την ιδέα των «αόρατων ανθρώπων» γύρω μας, εκείνων δηλαδή που όλοι μας συχνά επιλέγουμε να αγνοούμε, αυτή η μικρή ταινία προσπαθεί να δείξει ότι η αποδοχή της διαφορετικότητας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στάσης ενός ενεργού πολίτη. 
Πρόκειται για «Τα γυαλιά της διαφορετικότητας» [Glasses of diversity], μια σύντομη ταινία κινουμένων σχεδίων του Προγράμματος Επιχορήγησης Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) για την Ελλάδα, που έχει τίτλο "Είμαστε όλοι Πολίτες". 
Στόχοι του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών και η μεγιστοποίηση της συνεισφοράς των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων στους τομείς της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δημοκρατίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. 
  • Το Α' μέρος της ταινίας είναι διαθέσιμο εδώ και το Β' μέρος εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου